DR

Souhlas. Já mám ale naštěstí výhodu v tom, že pro něj nemusím do žádných luhů i hájů, kde je jen otázkou času kdy ta naleziště lidi zničí, ale díky mé snaze v minulosti ho mám nyní na zahradě tolik, že jsem už x let plně soběstačný.

Foto

J96o51s30e87f 48B33á35r23t38a

27. 3. 2024 11:21

Letos jsem ho trhal u Odry už koncem února.

DR

Letos vyrašil opravdu podstatně dřív než obvykle.

AL

Jojo, a davy lidí pak zase čistí louky od medvědího česneku hihihi

  • Počet článků 143
  • Celková karma 15,89
  • Průměrná čtenost 363x
Nic člověka nepopouzí víc než pocit křivdy. Nic mu neubírá naději víc než nevíra ve spravedlnost. Nejedná se jenom o spravedlivý soudní proces. Jedná se o spravedlivou společnost vůbec. Spravedlivou v získávání vzdělání i zaměstnání, spravedlivou v poskytování léčebné péče, v zajištění důstojného stáří. Prostě ve všem, co se týká života člověka.

Zastupitel MČ Praha 5